איך לבחור מזגן?

התאמה לצרכי הקירור והחימום היא תמיד השלב הראשון בבחירה נכונה של מזגן. בשביל לדאוג להתאמה אופטימלית יש להביא בחשבון מגוון רחב מאוד של קריטריונים – שיסייעו בקביעת סוג המזגן והתפוקה שלו. הבה נעשה סדר וננסה להתכוון לסוג המזגן הנכון עבורך.
הבדלים בין סוגי מזגנים
מבחינת סוגי המזגנים שכדאי להבדיל ביניהם, ההבדל העיקרי הוא בין מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי ומזגן אינוורטר.
בכל סוגי המזגנים הללו יש פיצול בין יחידת המדחס והמעבה לבין יחידת המאייד, אך כשמדובר על מזגן עילי, מותקן המדחס מחוץ לבית והמאייד בתוך הבית על מנת להזרים פנימה את האוויר הקר או החם – בעוד במזגן מיני מרכזי שתי היחידות צמודות ומרוחקות כך שהאוויר עובר בתעלות ומוזרם בפתחי האוורור.
מזגן מיני מרכזי
מזגן מיני מרכזי מבוסס על מערכת עם מעבה אחד בלבד אשר מזרימה אוויר לכל הבית דרך צנרת ובכך מתאים גם למיזוג של מספר חדרים וגם לחלל גדול אחד.
מזגן מיני מרכזי אינוורטר
מזגן מיני מרכזי אינוורטר יודעת לווסת את תפוקת המדחס לפי הצרכים הקיימים בכל חלל, כך שהתוצאה היא פעולה שקטה בצריכה נמוכה יותר של אנרגיה.
איך לבחור מזגן בצורה האפקטיבית ביותר?
אפקטיביות ונוחות הן מילות המפתח בכל הנוגע לבחירת מזגן. אחרי שמבינים את ההבדל בין פתרונות המיזוג הקיימים, צריך להתייחס לשיקולים כגון רעש, נוחות התפעול והשימוש וכמובן צריכת האנרגיה. כמו כן, יש להביא בחשבון את מחיר המזגן ועלויות ההתקנה. בהתאם לכך, בנקודה זו נציין שכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע, אפילו אם מדובר על מיזוג של חדר בודד – ועל אחת כמה וכמה כשמדובר על מיזוג של מספר חדרים או חללים שונים.

איך לבחור מזגן?

    צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן