מה זה מזגן אינוורטר

אינוורטר היא הכינוי המקצועי למערכת מיזוג חסכונית בחשמל. מערכת אינוורטר חכמה יודעת לווסת את תפוקת המדחס לפי הצרכים הקיימים בכל חלל, כך שהתוצאה היא פעולה שקטה בצריכה נמוכה יותר של אנרגיה. מעבר לכך, המערכת מתאימה מאוד לעבודה בהפעלה רציפה של המזגן והיא יכולה לסייע בקירור וחימום חללים גדולים, חדרים קטנים, בתים פרטיים, מבנים שלמים ועוד.
לשם השוואה, טכנולוגיית מולטי אינוורטר פועלת בצורה דומה למערכת אינוורטר – אך בה הערך המוסף הוא חיסכון במקום. במערכת מיזוג כזו, כל המדחסים שיש בכל חדר מתכנסים למדחס אחד שנמצא על הגג.
היתרונות של מזגן אינוורטר
טכנולוגיית מיזוג האוויר שמשלבת בתוכה מדחס בעל מהירות משתנה מצויה גם במערכות מיזוג מרכזיות ומיני מרכזיות וגם במזגנים עיליים. בזכות השימוש במדחס בעל מהירות משתנה, ניתן לשפר את היעילות האנרגטית של המזגן ולחסוך בהוצאות.
במילים אחרות, טכנולוגיית אינוורטר פועלת באופן שקט ורציף כי המנוע לא נדרש להיכנס לפעולה בכל פעם מחדש. במקביל, זו כיום הטכנולוגיה היחידה שמאפשרת שמירה על טמפרטורה קבועה באופן עקבי, ללא שינויים קיצוניים ולאורך זמן.
מה עושה הכרטיס החכם?
כרטיס זיכרון חכם שמשולב במערכות אינוורטר מאפשר למדחס לפעול במהירות משתנה. כאשר המדחס פועל במהירות משתנה, הבלאי שלו מצטמצם ומשך ההפעלה שלו מתארך. אם מוסיפים לזה את היתרון של חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל, מבינים למה זהו פתרון אידיאלי גם לסביבת מגורים וגם לסביבת עבודה.
אנו בנאור פרויקטים במיזוג אוויר מבינים את ההתלבטות שלך לגבי סוגי מזגנים ומתחייבים להציע לך שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מזגנים מיני מרכזיים ומזגני אינוורטר בחנות המזגנים שלנו.
מזגני אינוורטר לדוגמא:

מה זה מזגן אינוורטר

    צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן